Buikdanscursus | Bellydanceschool Rotterdam, Dordrecht

Buikdanscursus

buikdansen, buikdansles in Dordrecht

Beginners

Deze les is voor de nieuwkomer in het buikdansen, maar ook prima geschikt voor de gevorderde danser om die belangrijke basics weer eens te herhalen. De les geeft een solide basis om op verder te bouwen en nieuwe bewegingen te leren.

Wil je meer weten? Neem gerust contact op of maak een afspraak voor een proefles.

Geen buikdanservaring? Dan is deze les voor jou. De bewegingen worden stap voor stap opgebouwd en uitgelegd door de docent.

Zie Lesrooster »

Buikdansen Nadiya Leerlingen

Intermediate

Deze les is favoriet bij veel leerlingen.. Door de mogelijkheid nieuwe danspasjes en technieken te verkennen en het drillen van verschillende moves en combinaties. Nadiya geeft individuele aandacht waar nodig en houdt je altijd aan het werk : )

Wil je meer weten? Neem dan nu contact op.

Zie Lesrooster »

Buikdansen Nadiya Leerlingen

Gevorderd

Als je nieuwe, gevorderde dansmoves wilt leren, vernieuwende combinaties of zo’n mooie choreografie waar Nadiya om bekend staat, dan is deze les precies wat je zoekt. Nadiya is toegewijd aan de ontwikkeling van elke leerling.

Bij eventuele vragen die je hebt over deze les of andere lessen willen wij je graag informeren - neem contact op of maak een afspraak voor een proefles.

Zie Lesrooster »

Rooster

Lesrooster

Kledingvoorschriften

De lessen zijn het gehele jaar lopende, verdeelt over blokken,

maar leerlingen kunnen elk gewenst moment inschrijven.

Maak je geen zorgen als je net begint met de buikdanslessen. Alle bewegingen worden geduldig opgebouwd en uitgelegd door de docent.

Draag comfortabele kleding.

Je kunt blootvoets, met sokken of dansschoentjes dansen.

Wil je liever eerst een les alleen volgen? Ook dat is mogelijk. Gewoon bij jou in de huiskamer of op een nader te bepalen locatie. Deze lessen zijn al te volgen vanaf €55. Neem contact op voor meer informatie.

Tip

DINSDAG

Momenteel worden er helaas geen lessen gegeven in Rotterdam. Je bent van harte welkom in Dordrecht.

WOENSDAG

19.30 - 21.00 uur  Open Level

Nieuwe cursus vanaf 31 jan. 2024

ENERGIEHUIS
Noordendijk 148, DORDRECHT

Proefles € 10

Open Level € 240 voor 15 lessen

Of koop een lessenkaart

Lessenkaart

Kaart voor 5 lessen € 92,50

Kaart voor 10 lessen € 175

Geldig t/m einde van de cursus

Let op: laat je kaart voor aanvang van elke les aftekenen door Nadiya.

Lessenkaart

Onze zaal in Dordrecht