Buikdansen Vrijgezellenfeest op elke locatie | Bellydanceschool Rotter
buikdans grabbelton

Buikdansworkshop vrijgezellenfeest

Leuke en laagdrempelige buikdansworkshops voor iedere gelegenheid en voor elke leeftijd. Ook voor kinderen.

Buikdansworkshop

Voor vrijgezellenfeestjes, een uitje met collega's/vriendinnen of teambuilding

De workshops worden naar wens ingevuld. Je kunt je ook laten verrassen. Onze docent heeft al 20 jaar ervaring en maakt van iedere les een feestje.

We verzorgen workshops door heel Nederland. Het kan gewoon bij je thuis of wij regelen de zaal.

Open level, dus alle niveau's zijn welkom - beginner of gevorderd - je traint op eigen niveau en tempo.

Na afloop is er de mogelijkheid tot sudderen in de binnentuin. Eigen drank, snacks en kamelen zijn welkom.

Deze workshop kan worden georganiseerd bij groepen vanaf minimaal 8 personen.

Sjaaltjes voor iedere deelnemer zijn inbegrepen.

Neem gerust contact op voor meer informatie..

Dank je wel voor de geweldige workshop! Het was zelfs nog leuker dan verwacht.

Murielle Kok, Den Haag

Superbegin van ons vrijgezellenfeestje! Een echte aanrader.

Jolanda Velzen, Rotterdam

kinderworkshops

Buikdansworkshop
Kinderen

Kom dansen met de beste! Onze danslerares is zeer ervaren en volledig gecertificeerd om op alle niveaus dans- en yogalessen te geven.  Voor schoolprojecten, kinderfeestjes of privélessen.

Onze focus is om de liefde voor dans te bevorderen en een prettige en aangename sfeer te creëren waar kinderen kunnen ontdekken, leren en groeien.